Geef aan Kamaria

Voor onze meisjes maakt onderwijs een wereld van verschil

Ja, ik steun Kamaria

Daar zijn we heel blij mee! Want alleen met jouw steun is er onderwijs voor onze meisjes mogelijk. Heel hartelijk dank.

Eenmalig of periodiek?

Eenmalig of periodiek geven, dat is aan jou. Je helpt hoe dan ook mee aan de toekomst van de meiden van Kamaria naar school. Op school krijgen ze onderwijs, hebben ze onderdak en voeding, staan ze onder controle van de dokter én zijn ze in veiligheid.

Eenmalig

Maak het bedrag van jouw keuze over naar:

NL51 ABNA 0813 2163 11

t.n.v. Stichting Kamaria naar school o.v.v. ‘gift’.

Periodiek

Steun ons periodiek door jouw gift periodiek over te schrijven naar Kamaria. Dit regel je via een betaalopdracht bij je eigen bank.

Maak het bedrag van jouw keuze over naar:

NL51 ABNA 0813 2163 11

t.n.v. Stichting Kamaria naar school o.v.v. ‘periodieke gift’.

“Asante sana.”
(heel veel dank)

Zo zit het met de kosten

De meisjes gaan vanwege de afstand en voor hun eigen veiligheid naar een school met internaat. Dat betekent dat het schoolgeld een optelsom is van het onderwijs dat ze krijgen en hun levensonderhoud.

De kosten voor onderwijs en inwoning zijn gemiddeld €1350 per jaar. De hoogte van het schoolgeld verschilt per school.

Educating a girl is educating a Nation. Women are the ones sustaining families and to a large extent sustaining the Nations. Educated women sustain great families.
Father Shirima van AJAM